الأحد، 17 مارس 2013

الى من جرح قلبى


148506 

الى من جرح قلبى وعيشنى فى عذاب
كان حبى ليها مفهوش لوم ولا عتاب
كان حبى ليها مليان حنية
وكان ردو كلة الم واسية
ولا مرة خلانى احس بحبة ولو شوية
كتبتلك اجمل رسالة يحبيبتى دا استحالة 
حد يفرقنا عن بعضنا

حبى ليكى مفهوش قوالة ومش عارف

 اوصفلك حالة المى ووحدتى

 عيشتنى وحيد فى دنيتى
وسبنى فى الامى ودمعتى
 كان حبى ليها ولا حب روميو وجوليت
خلتنى اكره نفسى واندم انى فى يوم حبيت
انا اسف انى حبيتك فى الوقت اللى فات
هحاول انساك وانسا الذكريات 
كنت بحلم ان حبنا يكون اجمل حكاية 
كنت ناسى ان لكل قصة مأسا ونهاية
كنت بخاف عليكى من عيون الناس
كنتى عندى اغلا من الذ هب والماس
 لكن اكتشفت انيك معندكيش احساس 
قدمت ليكى قلبى قدمت روحى ليكى
كنت مستعد بحياتى وبعمرى افديكى
 
جرحتى قلبى ولما تعبتى سهرت الليل ادويكى

وفى عز منا محتجليك سبتينى
وتخليتى عنى ورمتينى
وكأنى مش هعيش اللى بيكى
لكن للاسف الخيانة فيكى
 
طول عمرى بحب نظرات عنيكى

 رسمت صورتك فى شريان دمى علشان يرويكى
ووصيت روحى تحوم حوليكى وتحميكى
لكن انا متأسف انى في يوم حبيتك
واخدت من سنين عمرى واديتك

 وفى النهاية عيشتينى فى نار ومرار

 وخليتى قلبى اللى حبك ينهار
 
لكن فى النهاية هرجع للبداية

وهنسى كل الجراح واللى عد وراح
وها سمحك تعرف لية  لانك كنت فى يوم حبيبى 

82b2de

هناك تعليق واحد:

  1. http://lineage2-info-news.blogspot.com/2011/02/frintezza-quest-lineage-2.html

    ردحذف